Visa ett inlägg
Oläst 2004-02-24, 01:05 #3
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Originally posted by MusikGuru@Feb 23 2004, 22:43
Kul att se att du har gjort likadana rutor som jag använder mig av på MusikTorget! (www.musiktorget.se/main.php)

Mycket bättre än den gamla.
Ahaa, jo jag hittade det i samband med att jag läste om accesskey för HTML 4.0

Citat:
Är texten på vänster sida mörkblå? Tycker den ser lite blek ut mot bakgrunden, speciellt i de övre delarna av den vänstra delen. Men det kanske är min petighet, som är lite oviktig.
jo det har du nog rätt i. har ändrat till svart text nu. blev lite tydligare iaf.

Citat:
"Senast uppdaterad" texten kanske kunde vara lite kortare så den slutar längs "Logga in" knappen.
jo det har du rätt i. ändrade det till "Uppdaterad <datum>" istället. Men frågan är om man ska lägga det längst ner på sidan i samband med copyrighten istället.

Citat:
Om du nu vill ha scrolltexten, skulle jag nog använda samma bakgrund som sidan och försöka utmärka texten med dess färg. Tycker att en svart ruta mitt i det hela ser lite dålig ut, lite oseriöst.
ah joo, har flyttat omkring den lite. hade den "längst upp" förut.. under navigeringsmenyn, men det kändes lite fel. så just nu funderar jag lite på hur den ska placeras.. och då också hur den ska se ut. men vet inte riktigt hur det blir med den.


Citat:
Undersida "Skicka lösenord": Något ser galet ut i formuläret. Texten "http://" är alldeles för stort och förstör hela designen.
borde vara fixat nu, tackar!

Citat:
Undesida "Villkor": Låt det vara lite utrymme från kantorna i boxen. Rutan ser jävligt packad ut med text......för kompakt.

Undesida "FAQ": samma som ovan
bättre sådär? eller borde det även vara mer mellanrum mellan raderna i villkoren?
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat