Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-31, 22:22 #17
mrzalt mrzalt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 24
mrzalt mrzalt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 24
Citat:
Originally posted by repoman@Nov 21 2007, 16:11
Jadu ____. Om man har en sida och gör reklam för att man har en köp och sälj sajt precis det jag såg. Du tar betalt skickar filer som ej ar kompletta, du skickar nya filer och säger att dom ska fungera jag laddar upp filerna och sedan börjar dilemmat att inget fungerar som det ska. jag ringer och förklarar detta för dig att ditt skript ej är klart.
Men du säger att det är fel på min server och det ska ligga på erat webhotel för att det ska fungera och att det är jag som ej kan detta.
Jag skickar dig länkar att du kan se på ditt skript men du tar ej detta. Och när du väl kollar på denna länk så säger du att skriptet krånglar lite!
Jadu krånglar lite det var nog bara förnamnet eftersom teknikern måste ha flera dagar på sig för att detta skulle fungera igen.
Men en eloge till teknikern som redde upp detta åt mig.
Men till dig som VD- har jag bara att säga att det du gjorde är ett bedrägeri att saluföra ett skript som ej är klart och sedan vill du ha mera betalt för att gör det färdigt.
Din web byrå skönk ifrån prisklass värde dvs 25000kr till 2000kr. Om någon nu vill köpa denna byrå ifrån dig efter detta.
Och efter att du har gjort färdigt skriptet har du mailat mig och sagt detta eller har du ens skickat mig dom färdiga filerna som jag har ringt till dig och mailat både din tekniker och dig att du skicka mig så att denna affär är klar? Nej det har du ej!
Varning för C4 Media.
Hmm tråkigt... tänkte nästan köpa det men såg din post =)
Funkar skiten nu då eller har du lagt ner det hela ?

// mrzalt
mrzalt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat