Visa ett inlägg
Oläst 2013-01-27, 16:19 #33
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av masterminder Visa inlägg
Tråkigt att ni inte kan stå för rippen ni gjorde på Adsite, har läst avtalen som skrev mellan Viktor och Tobias (Henrik som han bytt till) och det är ju en paragraf i avtalet som säger att ingen av delägarna skall bedriva konkurrerande verksamhet inom loppet av 2 år från lämnandet av bolaget och där bröt ju viktor om man kollar på Zellor AB samt att Adsite´s utvecklingsavdelning hade varit smarta nog att sätta en logg tjänst som gör att man kan se när och vart saker är nedladdat o där är både Databas och källkod nedladdat av Viktor strax innan uppstart av Zellor.com.

Nu säger inte jag att det inte är rätt för vad jag förstått var TTobias (Henrik) inte super bra i bolaget mer än som säljare men inte som rekomenderad företagsledare men ändå fult att inte stå för det kan jag tycka även om jag kan tycka det var små rätt så iden kunde fortsätta leva.
Rena lögner. Koden på Zellor är helt unik.

Inga sådana avtal finns heller...

Tycker att det är ganska tydligt vem som kopierar vem om man läser informationen på Adsite och jämför med den som finns på Zellor. Adsite har kopierat texten på Zellor ordagrant på ett flertal ställen.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat