Ämne: Censur på wn
Visa ett inlägg
Oläst 2012-06-09, 12:39 #6
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
Jag känner igen mig i vad FK öppnar med och jag skriver under den känsla som verkligen är trist när någon annan får sista ordet och får stänga en tråd som du skapat. Det handlar egentligen inte om att tråden stängs utan att någon kan sätta "sin" stämpel och det är det sista som står på den tråd som du själv startat.

Webmaster Network måste väl ändå få innehålla både gnäll och ilska över leverantörer och produkter som vi använder oss av. Personligen så har jag gnällt som fan här, men jag har också haft öppna ögon. Så fort jag fått respons som jag anser är öppen och korrekt så lyfter jag fram det faktum att det är mina personliga tankar och upplevelser som jag lyfter fram.

Det som jag stör mig på är att det finns vissa proffstyckare som verkar ligga WN staff väldigt nära. Min känsla är att att om de anser en sak så är det så. PUNKT SLUT. Det är inte okej enligt mig. Är det så att WN vill stänga en tråd så kan de absolut göra det, men då gärna underrätta den som skapade tråden så man får en chans att avsluta. Inte bara lyssna på "kompisen" och klippa rakt av.

Återigen mina personliga tankar.

WN är bra, jag gillar ju WN... annars skulle jag ju inte vara här, bry mig och lägga ner tid här. Men mina åsikter är mina tankar och erfarenheter som jag vill dela med mig av, utveckla och få respons på. Personangrepp är väl aldrig något man ska ägna sig åt men ett företag som tar betalt och dabbar sig bör och ska få kritik.

Om det betyder att jag ensam har dessa erfarenheter så är de minst lika viktiga för det. Att lägga sig i och skapa grupperings-krig är bara tråkigt. Det handlar inte om vem som tycker rätt.. det handlar om att vi tycker och delar våra tankar.. rätt eller fel... OM du tycker annorlunda.. berätta gärna, men respektera motsatsen...

/w2k
web2k är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat