Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-16, 11:48 #21
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Originally posted by Rickard@May 16 2008, 11:22
Men i ditt fall så hade du ju fått en hel del varningar och möjlighet att försöka rätta till problemet, stämmer inte det?
Det stämmer, men systemet att stänga forum och ha mer kontroll har jag haft efter första varningen för mer än ett år sedan.

Efter första varningen gjorde jag Google uppmärksam på problemet att ha full kontroll på 80 000 forum, och att granska forum för att sedan lägga på reklam duger ju inte, ett sådant forum kan ju efter granskning lägga in otillåtet innehåll. (Vilket har hänt flera gånger).
Jag har faktiskt haft (och har ännu) ett mkt seriöst forum som en dag fick in en olämplig post och Google såg det och gav ut en varning på det. Posten var max 1-2 dgr gammal. Hur i hela friden kan jag "åtgärda detta" ?

Eller hur menar du (eller Google) att jag rimligen kan vidta för åtgärder att ingen otillåtet någonsin finns eller kommer in i ett forum? Jag kan ju inte granska 80 000 forum dagligen (vilket ju skulle krävas).


Inte ens Google själva har ju kontroll på att porrannonser inte kommer upp i nätverket och andra skräpannonser.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat