Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-22, 19:52 #12
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Citat:
Originally posted by Gustav@Feb 21 2007, 23:33
WN borde väl vara ett utmärkt ställe att annonsera på, även om det inte är relaterat. En större andel killar än här hittar man nog bara på gamla brittiska herrklubbar It-killar har väl inte direkt rykte om sig att gå hem hos tjejerna, så det finns säkert flera wnáre som vill lära sig ett och annat trick på den fronten.

Vill man hålla tjejerna bort så är det nog en bra idé att kräva personnummer vid registreringen. Killar och tjejer har som bekant en siffra som skiljer. Men folk kanske vill vara anonyma?
Jag måste få protestera lite,
IT killar i yngre ålder går kanske inte hem hos tjejer, men IT killar i 30 års åldern...... De går allt hem det! Jag är tjej och 32 år så jag vet vad mina väninnor säger. De brukar undra vad jag gjort för att få den trevligaste och gulligaste killen, som dessutom kan hjälpa till med allt tekniskt de behöver hjälp med. De skulle gärna byta, men de vet oftast inte hur de ska träffa en IT kille.
Ni IT grabbar behöver alltså inte direkt lära er något utom en sak:
Att det andra könet finns och inte bara datorn. Men när ni väl fattat det, då kan ni allt tro mig.

mvh
Katrin, (itnörd och gift med en itnörd, men vilken kille, skulle aldrig byta! )
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat