Visa ett inlägg
Oläst 2014-01-25, 01:27 #17
Norrweb Norrweb är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 25
Norrweb Norrweb är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 25
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Jag hoppas till att börja med att du är medveten om att det där inlägget är rejält sponsrat av VirtualCenter vilket gör att man kan ifrågasätta hela inlägget. Det vore ju konstigt om man i sponsrat inlägg skulle kritisera sponsorn, eller hur?

Sedan finns det inte direkt något diskussionsvärde. Vad vad det du tänkte att vi skulle diskutera här egentligen?

När det gäller kundperspektiv så finns det väldigt många hostingleverantörer att välja på. Vissa satsar på stora volymer och billiga standardiserade paket, medan vissa satsar på kundtjänst eller riktigt snabba lösningar. Det går inte riktigt att jämföra. Man får trotts allt allt som oftast vad man betalar för...
Betalar man 70 kronor i månaden kan man inte riktigt förvänta sig att man ska bli behandlad som en kung, det måste ju ändå kunna inse även om man inte har den tekniska kompetensen för att förstår hur det fungerar.
Kan inte annat än hålla med. Det är bara acceptera att man får vad man betalar för. Jag är själv kund hos ett par olika webbhotell och jag är HELT ointresserad av deras kundperspektiv så länge dom gör det som ska på ett bra sätt. Jag betalar för servrar som ska vara uppe så ofta som möjligt med så bra prestanda som möjligt. Om dom är jättegulliga i telefon och mail är jag helt ointresserad av då jag aldrig haft behov av att prova det och skulle jag ha det skulle jag inte bry mig hur trevliga dom var utan hur bra svar jag fick på mina frågor.
Norrweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat