Ämne: Jetshop?
Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-23, 18:25 #4
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 65
Hej igen

Nu är du inne på rätt spår, utan att jag vet vad du säljer för produkter så antar jag att en ensides-kassa lämpar sig. Vilket innebär minimalt med klick jämfört med dåtidens e-handelskassor. Om du går från Incordia blir jag lite orolig...vill du komma undan billigare??

Jag kan varmt rekommendera Sitedirect när det gäller SEO, användarvänlighet och smidig kassalösning. Ta kontakt, be om demoinloggning samt ställ direkt offertförfrågan för att få deras lösning med ensides-kassa.

Men jag blir lite fundersam för jag hade rekommenderat Incordia också, men det är alltså dem du ska byta ifrån...om du vill meddela gärna varför du vill lämna dem, om inte här, dra iväg ett PM.

Det finns massa bra leverantörer av e-handelslösning och ska du ändå betala så kommer du få så bra system som du ändå väljer att betala för. Jetshop/E-butik ligger i samma prisnivå ungefär, det finns billigare, det finns dyrare. Du får vad du betalar för. PS. E-butik.se har mer användarvänlig kassa än Jetshop men tyvärr fortf. frames.

Har du för mycket pengar över finns det även leverantörer som passar till det
fenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat