Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-03, 09:51 #19
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
Jag skulle gärna vilja se vad ni baserar era siffror på. Dvs hur ni "vet" att ni kommer landa på 20.000 unika per dag (det är jävligt mycket det)

Har ni underlag för att ni verkligen kommer få 20.000 så förstår jag heller inte varför ni ska leta länkbyten här.. visst är det bra med länkar men vid 20.000 så behövs det inte.. då är det läge att sälja dyra annonsutrymmen istället..


Angående designen så håller jag med föregående. De små runda bollarna ser oerhört tråkiga ut. Dom är inte bara för stora utan dom ser helt missanpassade ut.

Varför öppnas Tips&Trix i ett nytt fönster?

Jag kan inte klicka på loggan, det är praxis att ha en hemlänk på logotypen (och i menyn)

Loggar ni IP nummer etc vid skapande av annons? Isåfall vart framgår det? Vart är ert användaravtal?

Kontakta Oss sidan är.. tom - visst det finns ett formulär men lite text hade inte skadat..

Forum - skickas man till blandatsidan.se/phpBB2 (och Blandatsidan.se ligger uppe för försäljning) - min poäng är att det ser inte snyggt ut att man skickas till en ny sida så där..

Och angående detta med att vara vuxen eller inte. Ni har inte visat att ni är det på det sätt ni hanterat kritiken hittills.. Visst en del kanske skulle ha formulerat sig bättre men ni måste också bli bättre på att hantera kritiken ni får, för kritik får man då man lägger upp sin sida så här

WN är ett av Sveriges kraftigaste forum, här inne sitter det personer som gör affärer i klassen som jag bara kan drömma om. Det finns personer här inne med företag som jag lovordar mer än min farsas IT-företag. Så tro inte att det bara är att komma hit med en hyffsad kunskap inom hemsidor och tro att man kommer undan utan kritik..

Och tyvärr, i 95% av fallen här - så är kritiken befogad. Om en person gnäller på din design/kod/text - så beror det på att personen faktiskt kan (eller vet att det går) att få bättre - för att det finns dom här på WN som kan göra bättre.

Jag har blivit sågad massa gånger, och även jag skulle göra er sida bättre än ni gjort nu. Men det är min personliga åsikt (att jag skulle lyckas bättre menar jag).


Lycka till med er annonssida!
melin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat