Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-02, 02:00 #15
AndreasBlomquists avatar
AndreasBlomquist AndreasBlomquist är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 71
AndreasBlomquist AndreasBlomquist är inte uppkopplad
Medlem
AndreasBlomquists avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 71
Jag kollade bara lite snabbt på er sajt.

Skriver ni på sajten som du gör här på forumet så anlita en copywriter, även om ni är vuxna. Jag vill inte klanka ner på er om ni nu skulle vara dyslektiker men det är otroligt svårt att få grepp på det du skriver.

Exempel:
Citat:
Angående texterna så kan det ha varit så att det är står konstigt etc men det är för att det blivit vem som ska stå för texten och den har lämnats i fel händer skrivandet.

Självklart ska designen fixas. detta var det bästa vi kunde göra hittils sedan räcker tyvärr inte våra resurser och kassan är dålig för tillfälligt, vi har inga fakturor nu för annonsplatser för allt är betalt.
och därmed kan vi spara pengar till augusti då vi kan göra om looket på sidan!!
Nu till den sakliga kritiken. Jag har tillsammans med en bekant startat en e-butik i oktober 2006. Vi har fortfarande inte, trots att vi har funnits ett bra tag lagt ut en enda krona på annonsering. Istället har vi i vårt fall lagt pengarna som kommit in till företaget genom sålda artiklar, köpt in nya produkter för att utöka sortimentet. Vi började med ynka 8 produkter i oktober och idag har vi strax över 200 stycken. Nu känns det som att det kan börja vara aktuellt med att annonsera. Vi vill alltså bygga upp ett ordentligt produktsortiment så att en person inte kommer dit genom en betald annons och ser att vi bara har ett fåtal produkter och sen klickar sig därifrån. Nu i dagsläget finns det något som tilltalar de flesta personer i butiken.
Så, innan ni börjar slänga ut pengar till expressen.se och double så se till att sajten är så pass bra att de som kommer dit inte direkt går därifrån och inte återvänder igen.

Under kontakta oss saknar jag personligen uppgifter på vilka det är som står bakom sajten eller företaget om det nu är ett sånt ni vuxna driver?

Enligt lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft den 25 juli 2003, ska alla som besöker en webbplats med cookies få information om vad de används till samt hur de kan undvikas. Jag hittar inget sånt på er sida och det skulle jag försöka fixa till så att inte sidan bryter mot lagen.

Lycka till!
AndreasBlomquist är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat