Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-01, 04:40 #11
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Citat:
Onlineannons är en ny köp- & säljmarknad. Den 1 Juni 2007 startade vi och förhoppningen är att vi kommer finnas ute för er ett bra tag framöver.
Vem skriver så på en seriös sajt?

Citat:
Under sommaren så är det helt gratis att annonsera hos oss och det kommer det alltid att vara
Okej?



Jag personligen tycker att sidan känns som om den är gjord av någon hemmahackare, jag får inte ett seriöst intryck, jag känner inte att jag har förtroende för sidan. Det är ju dock min personliga åsikt, och det kanske finns andra som tycker att den är supersnygg.

Jag tycker att logon är ful, de färgade bollarna är fula och att sidan ser tråkig ut.

Dessutom tror jag att ni kommer få det väldigt tufft att konkurrera mot blocket, och för att man skall lyckas bör man ha något unikt som blocket saknar, något som får användare att vända sig till er istället för dem.

URLer borde göras användarvänligare och sökmotorvänligare, t.ex.
(url).se/14-digitalkamera-säljes.htm istället för (url).se/object.php?id=9f61408e3afb633e50cdf1b20de6f466

Lägg några tusenlappar på en snygg och fräsch design, det finns flera här på WN som skulle kunna hjälpa dig. Gör det först, lägg pengar på annonser sen.

Dessutom tycker jag att namnet är lite krångligt.

Ledsen att jag är så extremt negativ, annonssajter är en kul grej och visst finns det pengar att tjäna, men det är tuff konkurrans med tanke på blocket.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat