Visa ett inlägg
Oläst 2014-02-06, 16:37 #14
dannelito dannelito är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 630
dannelito dannelito är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 630
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Sådana template bör ändå inte användas tycker jag, samt jag har testat en del gamla template på 5.4, inte 5.5 dock, och kan inte hitta något som inte fungerar, så det är därför jag undrade tidigare vad det är exakt som inte fungerar i >5.3

Ett template som bara fungerar just nu i 5.3 och inte hålls uppdaterat tycker jag inte man bör använda, förr eller senare försvinner ju 5.3
Jaha, anser du även att bilar äldre än 2010 antingen ska skrotas eller göras om på ägarens bekostnad så att de klarar av de senaste miljökraven på nya bilar för att få köras på allmänna vägar? Förstå att det här är en ekonomisk fråga, inte nån nörd-teknisk grej att all världens PHP-kod som används ska vara anpassad till den senaste versionen.

Citat:
Detta är dock inget webbhotellen egentligen väljer, stödet finns per default både i atomia och cpanel, men CN säger ju som sagt att marknaden är liten och CN har så pass mycket kunder att det borde vara vägledande.
Helt korrekt, stödet bara finns där utan anledning och efterfrågan, i själva verket är det inte en kotte som har nytta av det. Kom igen, snälla.
dannelito är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat