Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-10, 09:46 #31
blaborsen2s avatar
blaborsen2 blaborsen2 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 6
blaborsen2 blaborsen2 är inte uppkopplad
Nykomling
blaborsen2s avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 6
Citat:
"12 dagars tips till Julen 2005"-brev som går ut en gång per vecka nu. Du når det nyaste på http://hstse.tradedoubler.com/file/2.../day_08.htmoch därifrån finns de länkat till de tidigare. Vi skall sätta upp en tydligare överblick över dessa som ni kan använda er av sedan. När ni har läst detta så vore det toppen om ni kunde återkomma med kritik/åsikter för att vi skall kunna skapa ett så bra informationsflöde som möjligt.
Sitter febrilt nu och letar efter textlänkar som byter text efter hand. Tanken är att länkarna byts ut med jämna mellanrum och att jag lägger in denna i en "libray-funktion" så jag bara behöver uppdatera på ett ställe efter jul.
Försöker mig på "AD-TOOL" med resultat att webbsidan tar 5 minuter på sig innan den får fram ingenting. Är det meningen jag själv skall skriva javascriptet så att textlänkarna växlar eller finns detta i er "fantastiska" affiliate-plats?
Då jag har ca 200 sidor på denna webbplats tar det för lång tid att leta länkar och skulle helst se detta komma fram när jag använder dessa "fantastiska verktyg".
En annan sak jag tycker är konstigt är varför inte "link-matrix" finns på den svenska delen av tradedoubler. Tycker ni det är för svårt eller varför?
blaborsen2 är inte uppkopplad