Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-05, 08:26 #2
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
http://www.google.com/webmasters/seo.html ger Google tips för att sajter som anlitar SEO inte ska bli lurade. Det fjärde tipset lyder i sin helhet:
"Avoid SEOs that talk about the power of "free-for-all" links, link popularity schemes, or submitting your site to thousands of search engines. These are typically useless exercises that don't affect your ranking in the results of the major search engines -- at least, not in a way you would likely consider to be positive."
Fast i det här fallet är jag övertygad om att inte vill att kunder ska länka för kundernas egen skull utan enbart för att ge SEOLogik bättre PR.
Att kunderna på så sätt skulle bli lurade förutsätter att Sandblom inte informerat kunderna om vad som gäller. Och med den erfarenhet jag har av Sandblom är jag övertygad om att han aldrig skulle ge en kund missvisande information. Det är troligare att kunder som länkar till SEOLogik får lite rabatt på sin SEO, inte löfte om bättre placering.

Sedan 13 sep 2005 har användaren TjörnDesign gjort 4 inlägg och om man kollar hans senaste 10 inlägg har han alltid, enligt mig, tillfört något i tråden. Att kalla det för att spamma wn.se känns lite konstigt.
foks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat