Visa ett inlägg
Oläst 2006-11-12, 03:40 #8
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Ursprungligen postat av naredi
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Akta dej väldigt noga. Vi råkade ut för dem , när vi drev ett bolag. Ren skojeri verksamhet.
Jag har också blivit uppringd och bad dem återkomma.
Utveckla gärna resonemanget lite. På vilket sätt var det ett skojeribolag?
Det är svårt att säga upp avtalet med dem, och risken att man glömmer. Värdet av deras tjänster är låg. Vi har gått med i företagarna , det kostar ca 3000:- om året.

Företagarna har lite socialaevent, typ pubkvällar och sånt som kan användas för nätverks byggen , som det så populärt heter numera. Plus att där ingår jurdisk rådgivning.

Jag tro det flesta företagarna org erbjuder någon form av rådgivning vad det gäller bokförening och juridik

Det låter värdefullt i början, men var skeptisk i emot alla former av löpade avtal där man skall betala pengar till någon, du kommer inte nyttja det och de blir slutändan bara en kostnad .

Om du är nystartad skall du vara extra förskitigt. 200:-/mån låter billigt, men helt plöstligt står man där med en jättehög av kostnader, har du då en dålig månand, så blir det jobbigt. Säg hellre NEJ en gång för mycket , än JA en gång för mycket är min ståndpunkt, det är ingent unik erbjudade, och tåget har inte gått för att du säger NEJ
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat