Visa ett inlägg
Oläst 2019-05-22, 12:31 #6
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
GRLs avatar
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
Citat:
Ursprungligen postat av NiclasA Visa inlägg
Tyvärr är det så att många "tester" antingen är partiska och/eller drivs i affiliate syfte. Mitt tips är alltså, använd ett webbhotell som du känner funkar, alternativt ett där du inte behöver betala för ett helt år i förväg och med trixiga uppsägningsmodeller.
Detta är så man får göra idag, men det är ett himla jobb rent ut sagt att gå igenom alla webbhotell om man vill ha mest "bang for the buck" lite därför jag frågade.

Att bara lita på till exempel rekommendationer från andra ger en ganska snäv bild av vad andra upplever funka för dem, då en väldigt liten klick av webbhotell kunder har en teknisk kunskap över vad som verkligen är bra, inklusive mig själv även om jag hyrt kanske hundratals av olika webbhotell sedan jag byggde min första webbsida för snart 25 år sen för att prova mig fram både i Sverige samt utomlands.

Sen är det som du säger, 99.8% av alla svenska så kallade tester/jämförelser är ren skit för att tjäna affiliate pengar och inga riktiga tester/jämförelser, marknaden är nedlusad av såna sidor som "Svensson" surfar in på och tror på.
.
GRL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat