Visa ett inlägg
Oläst 2019-03-25, 03:48 #15
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Citat:
Ursprungligen postat av SysXpl Visa inlägg
Man får vad man betalar för sägs det... Vill man ha ett riktigt billigt webbhotell skulle jag hellre satsa på Binero. Jag själv använder Binero för några enkla satelitsidor inom bl.a. lån och någon PBN sida. För mina 5-10 st seriösa affiliate sajter kör jag på VPS hos Inleed. Om man vill ha ett riktigt bra webbhotell i Sverige utan att betala multum (lite mer än Binero) skulle jag rekommendera Orderland. UnoEuro läste jag ska vara bra också jag har dock inte provat det. One.com är inte så jättebra, och som någon nämnt tidigare funkar det för basala behov. Har man en enkel blogg eller en enkel webbplats som lokal/enskild företagare kanske man inte behöver något så mycket bättre.

Samtidigt är det värt att belysa;

1. Det finns några som är oseriösa och mycket sämre alternativ också. Inte minst i andra länder, men även enstaka i Sverige.
2. Du kan få klart bättre för ungefär samma pengar.
Personligen har jag faktiskt bättre erfarenhet av amerikanska domänregistrerare och webbhotell än dito svenska. Och det har blivit en hel del olika under de dryga tjugo år jag hållt på. Detta är ju min personliga erfarenhet och andra har ju sin.

Några svenska jag haft positiv erfarenhet av är nämnda Oderland, men även Egensajt och Glesys. Loopia är väl ok med, även om jag haft lite småstrul där.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat