Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-29, 23:25 #25
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
"Eldar på"?
Jag berättar att "City" är först ut att kampanja inför miljonen (som det är mindre än 13K till) och tråden frågar om Loopia och Binero mfl. Jag postar då när en av dessa offentliggör en motsvarande kampanj (ie svarar i tråden). Är det att "elda på" eng3l?

Både du och jag skriver en hel del om domäner och den Svenska marknaden och du känner mycket väl till att jag skulle kunnat skriva "noveller" om just miljonen - men väljer istället att kort namndroppa dessa registrarers kampanjer och du tycker att jag "eldar på" - ska jag tolka det som att jag inte behöver bevaka RSS-flödet från CS då..?

Det är den första stora happening (miljonen) på den svenska domänmarknaden på snart 2 års tid. Flera registrarer väljer att belysa detta i speciella kampanjer gentemot kund, något jag kort väljer att peka på i denna tråd och så kritiseras det som "egenreklam".

BAHH..
Hehe, älskar när du blir så där härligt upprörd! Jag menade inget negativt med min kommentar och dessutom tror jag det ursprungliga inlägget från nosnaj snarare bör tolkas som ett försök till humor snarare än kritik!

Men men, nog om detta och åter till topic, självklart är det alltid trevligt med billiga domäner!
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat