Visa ett inlägg
Oläst 2016-11-20, 19:11 #12
kodochredbull kodochredbull är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 67
kodochredbull kodochredbull är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 67
Citat:
Ursprungligen postat av Jespercoorell Visa inlägg
Precis. Och därför är ni inte entreprenörer, ni är arbetare vilket är fullt acceptabelt. Men det är inte det jag söker. Jag söker webbutvecklare som tänker som en entreprenör.
Det här är inget jobb, det här ska vara en passion! Varför det blivit två trådar är för att det blev något fel så trodde jag var tvungen att posta om.
Eller så har du ingen aning om vad vi gör och du bara försöker hitta svepskäl för att få folk att slava för dig. Eftersom du själv inte har några kunskaper utanför din "marknadsföringsexpertis" så måste du får folk att göra jobbet du vill göra eftersom du inte är kompetent nog för att göra det själv samt för lat för att lära dig det som krävs. Sen har du antagligen inget kapital eftersom folk med kapital knappast kräver att folk ska kunna jobba 24/7 då de kan betala för arbetsinsatsen folk gör åt dem. Säg mig, varför skulle någon med kunskaper inte istället satsa på ett eget projekt? Vad kommer du tillföra förutom en tråkig idé som andra inte brinner för?

Du tänker inte som en entreprenör, du tänker som en slavdrivare. Den här tråden och du är patetisk och jag hoppas ingen går på det du säljer.

Senast redigerad av kodochredbull den 2016-11-20 klockan 19:15
kodochredbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat