Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-17, 09:54 #6
nukems avatar
nukem nukem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 196
nukem nukem är inte uppkopplad
Medlem
nukems avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 196
Web 10 håller fortfarande på att påminna mig om fakturor jag ska betala till dom. Fast jag betalade ett år till för att kunna avregristrera dom. Och detta är många år sedan jag äntligen lyckades flytta alla mina domäner från Web10. Varför jag flyttade dom från första början var ju förståss för deras system var riktigt dåliga. Och deras support var riktigt dålig och lågnsam.

Jag har dessutom bett dom över 5 gånger att ta bort mig från alla påminnelselistor osv med deras fakturor dom skickar ut. För jag vill inte se deras namn igen. Jag skulle nästan kunna betala någon pengar för att göra en hatsida och presentera allt material som jag har från dom. Så illa är det.

Först sa dom "ja, du är borttagen" sedan kom det nya påminnelser.. efterhand... fler o fler... så skrev jag att jag inte ville ha dom. Jag vill ta bort hela mitt konto från dom. Det gjordes. Fick fortfarande påminnelser, helt felaktiga. Till slut erkända dom att detta var autimatiska system som skickade ut dessa och dom kunde inte göra något åt det.

Så till slut var det bara att perma-banna alla deras e-mail adresser som pfishing och skräppost.
nukem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat