Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-17, 17:19 #46
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 102
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 102
JAg drabbades av FS-datas nonchalans för några år sedan då det webhotellet jag låg hos såldes till FS-data utan att jag visste ett smack. Antar att säljaren inte trodde att något skulle hända direkt med servern utan att jag kunde jobba vidare. Icke-sa-nicke. FS-data spärrade alla mina konton, och detta en fredag em och jag försökte förtvivlat hela helgen och veckan därpå få någon forma av hjälp av FS-data att komma åt mina grejjer igen.

Alla mina siter låg nere och det bemötandet jag fick av FS-data och faktiskt också Fredrik Sköld i mail är inget jag vill ens komma ihåg. Visst kan man tycka att mitt ursprungliga webhotell skulle ordnat med detta, men nu när detta inte skedde så kunde man ju kanske önskat lite större förståelse från FS-data att det inte var mitt fel att jag inte informerats och fått konton som enligt dom inte var säkerhetsrisker.

Blev så ruggigt ledsen, upprörd och utskälld av mina kunder i min tur att jag aldrig skulle kunna nämna FS-data i positiva ordalag någonsin igen.
Nilsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat