Visa ett inlägg
Oläst 2006-11-30, 17:18 #14
Attila Attila är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 145
Attila Attila är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 145
All reklam är reklam Tack!

Japp, jag anser att jag har inarbetat varumärket i Håbo kommun (
- Loggan och namnet Håbo Portalen pryder alla mina e-post
- alla inlänkar som placerades heter Håbo Portalen
- på mitt visitkort står loggan och texten
- här på WN står det också i min signatur, i min verksamhetsbeskrivning i Profil
- artikeln om mig i Upplands Nyheter har titeln: Håbo Portalens skapare är mångsysslare ((läs härhttp://www.aerofoto.se/Bilder/upplnyh.jpg) )
etc...etc...Kan du visa någon annan i världen som har lagt ner så mycket energi på Håbo Portalen (eller bara en pyttilite bråkdel) som jag?

I övrigt hade jag för mig att det var Domän Direkt som skickade brev till mig i somras om att "någon" ville registrera balstabo.se, men jag hade "förtur" till att registrera själv....men ni fick inte uppge vem det intressade var....Vad hände med den "kunden"?

För ett varumärke i en liten kommun finns det ingen anledning att registrera annat än namnet med svensk stavning och .se domän. Allt annat är bara ett försök från domän-företag att registrera en hel ös med olika stavningar under olika topdomän.
Det är inte så i vår lilla kommun att folk slåss om att starta webbportal som heter Håbo Portalen för den delen. Håbo kommun och Habo kommun är två olika kommuner annars. Varför skulle jag registrera Habo Portalen? För att sälja för dem?

Jag förstår inte vad har You Tube med saken att göra förresten. Förutom att jag gör reklam för dem sas.
Attila är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat