Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-27, 11:17 #12
rask rask är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 40
rask rask är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 40
Jag tycker sidorna (främst de längre - guider och layouter) saknar ett ett riktigt avslut. Märkligast blir det på sidan layouter, där jag faktiskt försökte scrolla ner eftersom jag trodde att det låg något utanför den nedre skärmkanten.

Prova att lägga till en footer med tex. kontaktuppgifter, eller en Copyright-text, t.ex. som detta forumet har: "Powered by Invision Power Board - Copyright 2003-2009 Quality Unlimited AB".

Dina exempel på layouter - är det det? Lägg in ett inledande stycke på två-tre meningar om vad det är du visar upp så vi vet. Likaså tycker jag presentationen av dem är knepig, om jag pekar på dem kan jag se exempel samt välja att ladda hem dem. Borde inte de valen egentligen hamna på den nedre delen av bilden? (Bildtexter har man alltid under bilden, inte ovanför)

Alltså:
- Ett tomrum/avslut nederst på sidorna behövs: Ex. "Kontakta oss · Copyright 2009 Proffsblogg"
- Inledande/beskrivande text på layouter.
- Justera bilderna under layouter så att knapparna hamnar på den undre delen istället för den övre.

Annars snyggt!

Edit: Såg att footer redan har påpekats, tji fick jag för att jag inte läste tråden så noggrant.
rask är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat