Ämne: Loopia nere
Visa ett inlägg
Oläst 2009-06-22, 12:29 #13
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Citat:
Ursprungligen postat av greenio.se
Citat:
Originally posted by -patrikweb@Jun 22 2009, 11:26
Citat:
Ursprungligen postat av greenio.se
Japp, dött var det där. det är ju mer eller mindre omöjligt att inte ha någon nedtid. Finns för mycket som kan hända helt enkelt.
Tycker jag var ett konstig sätt att se på saken, visst allt kan hända. Man vet ju inte när månen får för sig att rammla ner.
Nästan allt går att förebygga.

Man bör väl sträva efter att försöka tänka på allt men det finns ju trots allt väldigt mycket saker som kan gå snett så jag blir inte förvånad när tjänster är nere. Det händer ju alla. Vi har inte haft någon nedtid än men vi försöker tänka och planera för att saker kommer gå åt helvete.
Löser man problem snabbt och de inte händer alltför ofta tycker jag det är godkänt. Jag har aldrig haft ett perfekt webbhotell själv som kund.

EDIT: De är förresten upp igen

Jag känner inte för dra upp hela Loopias historia här igen, bara läsa tidigare trådar under åren så kan du bilda dig en uppfattning själv.

Om man ska förebygga saker så är det väl inte det första man gör är att sitta i ett k-märkt byggnad :P

Även om det känns som många använder det som en dålig bortförklaring.

Visst kan alltid servrar dö, men om allt dör så är det mycket fail. Gör om gör rätt
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat