Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-13, 08:24 #4
Intimas avatar
Intima Intima är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 114
Intima Intima är inte uppkopplad
Medlem
Intimas avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 114
Jag har tjänat lite pengar på affiliates osv på en av mina sidor, bland annat från utlandet, men det rörde sig inte om så mycket pengar som 10000 i månaden. Men jag fick revision på mig ändå!

De höll på o granska mig och mina konton och ville till och med ha min dåvarande flickväns personnummer så de kunde kolla upp hennes konton om jag fick pengar insatta även på dem!

Anledningen till att de granskade mig var att de sökte med något program på min sida erotikpalatset.com och där fan massor med externa länkar till betalsiter utomlands. De flesta hittade dem i min tgp, som dock inte är så konstigt! - Ingen av dessa kontot var mina!

Efter ca 6 månaders granskning och utfrågande så tyckte de att de inte kommer längre och la fallet på is!
De skulle nu nämligen skriva till amerikanska banken och betaltjänster för att kolla upp hur mycket pengar jag hade tjänat från dessa och denna grej kunde ta upp åt ett år för dem... Att de bara orkar!

Jag är dock inte orolig för något för alla pengar (typ mindre än 1000 dollar) har jag bokfört och således betalat skatt på!

Men varjefall, mitt råd till dig är att bokföra pengarna i ditt företag som du hade eller ta upp dessa inkomster i deklarationen!
Intima är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat