Visa ett inlägg
Oläst 2015-11-24, 18:08 #3
emilkilhage emilkilhage är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2015
Inlägg: 35
emilkilhage emilkilhage är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2015
Inlägg: 35
Citat:
Ursprungligen postat av SvanteH Visa inlägg
Kan absolut tänka mig att använda den här, snygg och smidig!

Feedback:
1. När man trycker på Detaljer när den fortfarande söker så slutar det lätt med att det försvinner när listan uppdateras med nya flyg. Förslagsvis bör den sparas som öppen och hållas längst upp. Blev lite irriterande att det var ovärt att trycka på knappen förens sökningen var klar.

2. Rutan till höger om sökresultaten
"Hotell
Sök hotell
Hitta hotell på den här destinationen."

Bör förslagsvis fylla i destinationen/datum än bara att skicka vidare till hotellsökningen. Texten ger intryck att det skulle ske.

Förslag:
1. Antagligen rätt svårt att få det fungera bra men när jag bestämmer min semester så är jag inte så petig var jag åker så hade gärna valt ett land som destination och då sökt på alla flygplatser i det landet för att få det billigaste flyget dit. Vill jag till Japan så bryr jag mig inte vilken flygplats jag landar på utan då vill jag bara ha den billigaste resan dit.

/Svante
Tack så mycket för att du testade!

1. Jag instämmer. Vi har pratat om det tidigare och försöker komma på hur vi kan lösa det på ett bättre sätt. För tillfället har vi nedprioriterat det på grund av bl.a. optimeringar av sökplattformen. Men vi kommer definitivt arbeta med att förbättra detta.

2. Tanken var precis som det du anmärkte på. Vi har tänkt att göra detta, har även tänkt att lägga till lite väder-widgets m.m. Det har tyvärr kommit lite i skymundan på grund av andra saker. Men det tar vi med oss!

3. Bra fråga. Det har varit andra som har nämnt det också. Att undersöka hur det skulle gå till väga har vi lagt i vår lista med uppgifter. Vi kommer titta närmare på det framöver.

Tack igen.
emilkilhage är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat