Visa ett inlägg
Oläst 2018-08-19, 02:27 #2
Cir Cir är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 14
Cir Cir är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 14
Vill också tilläga att jag letar efter en snabb affär - just nu har jag stängt av tjänster som sidans Cases och Evenemang-shop (som b.la. kostar riktiga pengar i grunden) på grund av det enorma trycket jag fått ta emot.

Trots allt har vi under helgen nu tjänat cirka 2800 SEK. Det är alltså 2800 SEK högre än vad jag jobbat emot, och nog för att ge sidan den framtidsplanering den behöver nu i denna våldsamma tillväxt. Något jag inte har möjlighet att göra.

I regn och skur har du tjänat ihop köp nu priset på 3-4 månader. Visar du lite kärlek till sidan och dess källa för inkomst samt marknadsförning, SEO och allt vad det är tar det MAXIMUM 2 månader för dig att få tillbaka din insats.

Säljer projektet som privatperson.

Alla summor angivna är netto-siffror. Vad är haken med det billiga köp-nu priset?
Sidan behöver prepareras för ett större publikum betalningsmässigt och tidsmässigt. Snarast möjligt.
Jag väger mellan försäljning av sidan just nu eller att innan fler hinner donera pengar till sidan stänga ner den.
Summan är symbolisk för tiden jag lagt, jag driver eget företag där denna summa motsvarar uppemot en halvtimmes jobb. Det är tiden jag spenderat på tråkiga saker åt sidan.

Senast redigerad av Cir den 2018-08-19 klockan 02:37
Cir är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat