Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-29, 13:05 #28
doubles avatar
double double är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 158
double double är inte uppkopplad
Medlem
doubles avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 158
Citat:
Originally posted by Daniel29@Aug 29 2006, 11:36
Just nu är jag så otroligt besviken på Double av flera orsaker.
1. De kan blocka trafik man skapar utan anledning. Även om man fått tillstånd från annonsören att annonsera på ett visst sätt. Jag har tidigare fått godkänt av både double och annonsören att annonsera på ett visst sätt.
2. Man kan inte se vilken site som genererat pengarna man får utbetalade. Detta borde vara en grundfunktion hos alla eftersom många har fler än en site de annonserar på.
3. 160:- försvan från kontot hux flux. Jag kan inte se beloppet på något ställe. De säger att det beror på att det ligger krav hos inkasso. Jag tycker ändå jag borde få se beloppet under preleminärt belopp.

Jag kommer fasa ut Double till Affiliators och Zanox fördel om de inte kan få till ett bra system och få ordning på sina interna rutiner.
Hej,

1. Det räcker inte att komma överens med annonsören om ett annonseringssätt utan någon av er måste även informera oss. Vi har stränga regler vad gäller att godkänna trafik vilket är till allas fördel.

2. Det kommer som sagt.

3. Det stämmer, pengarna ligger kvar hos inkasso och vi väntar på att få in dom. Att de inte syns för dig beror helt enkelt på ett val vi gjort tidigare att inkasso-pengar inte skall synas bland dom andra. Om du skapar en rapport för den perioden då du tjänade in dom pengarna så ser du att dom finns där. En förändring på denna punkt är också på gång.

Mvh

Dejan
double är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat