Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-30, 10:10 #2
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
+ bra support och kundtjänst

- höga priser
- trafik över 10GB debiteras med 25 kr per GB!!
(- allt kostar extra mycket, som bildutrymme -> stämmer ej. Mitt fel. Det var den gamla plattformen.)
- de billiga paketen skall ha % av dina transaktioner - helt befängt med tanke på att du själv betalar för betalväxel och inlösen
- plattformen saknar presentkort
- plattformen saknar rabatterkoder (i % eller belopp)
- plattformen är extremt dålig överlag
- plattformen är inte flexibel för ändring av design
- kan inte redigera ordrar
- kan inte lägga manuella ordrar
- exporten och importen är inte klarutvecklad

Jag kunde skriva en hel dåliga saker. Begränsningarna i deras system är enorma jämfört med konkurrenter och de tar för mycket betalt för vad man får. Bra (snabb) support väger inte upp en plattform som de precis lanserat men som är år bakom konkurrenter. Att välja e-butik.se är verkligen som att skjuta sig i foten. Att byta system är tufft och att välja fel från början är inte roligt. Allt är bra tills du börjar använda systemet och inser snabbt att det är extremt dåligt och sedan börjar du få räkningar och inser att minsta lilla sak tar de 10x mer betalt än webbhotell och en del andra leverantörer. Låt dig inte luras av bra försäljarsnack och professionell kontakt - det räcker inte. Plattformen är helt enkelt för dåligt och inte klar att användas för bra e-handel enligt mig.

Välj istället:
- texttalk, Nordisk Ehandel eller Wikinggruppen om du vill ha något som fungerar till normala priser.

Senast redigerad av Helix den 2011-09-05 klockan 15:55
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat