Visa ett inlägg
Oläst 2010-07-28, 21:58 #5
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Citat:
Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
Jag gillar inte att hela sidan ändrar bakgrundsfärg när jag klickar på "Svart" eller "Vit". Vore mycket bättre om bara t-shirten ändrar färg.

Varför radio-button för storleken? Jag tycker det passar bra med dropdown.

Annars har jag inte så mycket att säga, jag är en sucker för minimala designer.
Radio istället för dropdown för att minimera antalet klick som behövs för att genomföra ett köp. För att byta storlek med radio krävs ett klick, för att byta med dropdown krävs två klick.

Citat:
Ursprungligen postat av wingen Visa inlägg
Håller med om det där med färgen. Bara tröjan som bör ändras enligt mig iallafall. Annars bra!
Tyckte själv att det var lite skoj att hela sidan ändrar färg... men det kanske är jobbigt?

Citat:
Ursprungligen postat av ooskar Visa inlägg
Jag råkade fucka upp något och kommer inte åt första sidan längre :/ tryckte på någon länk längst nere på sidan, jag måste logga in? Förvirrande!

Sen kunde jag inte hitta nån faq/info på sidan, kan ju vara intressant att veta lite mer om hur det går till med beställningar osv.

Edit: Ja, det bevisar väl att jag vill ha allt serverat på silverfat, allt det jag sa gick ju om man bara KOLLADE nogrannare :P Med andra ord, nötter som jag kommer inte att förstå att man ska trycka på Läs mer...
Okej, jag skall göra det tydligare att man kan läsa mer om hur det fungerar. Min tanke har varit att ha så lite som möjligt på sidan för att inte locka besökaren till något annat än att just beställa. Man skall inte behöva leta efter hur man gör ett köp, men självklart skall man inte behöva leta efter info heller, skall se över hur vi kan göra det lite tydligare.

Känns priset okej?
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat