Visa ett inlägg
Oläst 2017-10-14, 00:39 #13
Arguspunktnu Arguspunktnu är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 89
Arguspunktnu Arguspunktnu är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 89
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
Man kan sammanfatta och strukturera det bra innehåll som är skapat genom alla år. Lite som ett arkiv. Det vore bra för WN har massor av relevant trafik som hamnar fel.

Fick du välja mellan mina kommersiella projekt likt tv.nu, hus.se, test.se, noje,se, copenhagen.com, stockholm.com osv osv ... eller förvalta 2 letters .com på kinamarknaden hade du säker lagt din tid där också. Jag gillade WN just för att jag gjorde degen på annat håll så till och med "webmasters/moderatorer" ansåg jag var värd deras dyrbara tid.

Skulle det bli så att nån som var intresserad av webhotell och domäner skulle vilja skriva på WN likt Breakit vore det kul. Pengar finns i branscherna så timlönen skulle nog blir fin. Men att krysta fram innehåll är inte bra.
Hur mycket av det bra innehållet är utdaterat? Vissa delar om affärsutveckling håller säkert, men allt som handlar om webbutveckling har förstås gått framåt. Webbhotell och domäner? Intressanta områden absolut, men också här behöver det vara nytt för att vara intressant.

Sedan att WN dör. Jättetråkigt. Men hela systemet är verkligen föråldrat. Mobilanpassning? Koppling sociala medier? Direktpostning med ajax? Listan kan göras lång. Visst finns det andra roliga saker men ärligt talat är WN speciellt vilket säkert många med mig skulle hålla med om. Du har inte funderat i tankebanorna av att göra någonting?

Sedan bara en sak till tack. Google ÄLSKAR forum. Fortfarande. Flashback, Familjeliv och några till lockar ganska många 100000. Men: det måste vara relevant. Googlar man på ett av Sveriges största webbhotell och får träffar på WN om problem dom hade för fem år sedan så känns det inte riktigt relevant.. klickar man sedan gud förbjude på "Dagens inlägg" så lär man inte vilja stanna här så länge till.
Arguspunktnu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat