Visa ett inlägg
Oläst 2013-04-11, 19:24 #9
frassebadboll frassebadboll är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 4
frassebadboll frassebadboll är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av DanielN Visa inlägg
Klokt skrivet Andreas. Mitt tips till dig Frasse är du ska testa dig fram själv. Det finns inga magiska genvägar i SEO. Gör bra sajter som du själv skulle vilja använda så kommer det att gå bra.
Ett mentorskap innebär alltså att man testar sig fram och får guidning för att inte falla i vanliga fallgropar. Det är alltså en effektivisering av hela processen.

Citat:
Ursprungligen postat av TheCheesePolice Visa inlägg
Tror ingen som faktiskt kan det här kommer hjälpa dig med den kravlistan du har, det känns nästan otacksamt (speciellt när du till och med har åldersgräns på att hjälpa dig. Vad får dig att tro att någon som är över 25 är bättre på affiliatemarknadsföring/SEO?
Kravlistan är väl inte så omöjlig? Jag söker någon som kan det här bättre än de flesta. För det är jag villig att ge 30% av de intäkter som jag genererar genom att denna mentorn förstärker mina idéer. Jag har absolut inte menat att vara otacksam, snarare tvärtom. Det här verkar trampa vissa av er på tårna - varför förstår jag inte riktigt. Personligen delar jag med mig gratis av kunskap inom de områden jag är bra på ganska ofta. Nu ger jag bort 30% för att någon ska vilja investera tid i en främling.

"Åldersdiskrimineringen" handlar mest om att jag själv är närmare trettio. Inte mer och inte mindre än så. Jag är helt övertygad om att det finns grymma seo:are och affiliatemarknadsförare under 25.

Ha det bra,
frassebadboll
frassebadboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat