Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-21, 21:55 #62
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Citat:
Originally posted by jstenbeck@Jul 16 2009, 15:13
Fan vad dåligt. TradceDoubler kommer förlora många kunder på detta vis, och det hoppas jag verkligen att dom gör om dom fortsätter såhär.

Tacka vet jag EuroAds.
Detta har ju även hänt hos Euroads för bara någon månad sedan. De skar bort 50% av förtjänsten och statistiken i efterhand på ett av deras kreditkort som jag marknadsförde. Så vid utbetalningsdax kom det ett mail om att de plockat bort 50% av alla publisher.
Anledning: Att banken inte ville betala mer än halva priset eftersom de (=banken själva!) hade en bugg som gjorde att det kom igenom en massa "Kalle-Anka-leads" i systemet som de kallade det. De menade på att någon hade suttit och knappat in en massa olika namn vilket resulterat i en massa leads. Fråga mig inte vad de egentligen menade, det lät helt absurpt.
Det som är så himla konstigt är att de har så fin och bra spårning på Euroads men borde de då inte kunna se VEM som knappat in och fått betalningen för dessa Kalle-Anka-leads, istället för att ALLA ska bli straffade och tappa hälften, ett bortfall på många tusenlappar.
Jävla märkligt säger jag.
Varför känner jag mig lurad? <_<
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat