Visa ett inlägg
Oläst 2007-11-15, 02:36 #19
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
spam-killer.

Ni är långt ifrån sanningen som förser era egna medlemmar med falska uppgifter!

Om det inte hade varit rädsla som varit bakom det här agerandet. Varför inte bara varna eller stänga av kontot, ta ett snack med offret istället för allt det här överdrivna?

En mindre konkurrent behöver inte betyda att konkurrenten är mindre än ens egna företag. Utan det kan också betyda att det är en konkurrent som är en utav de mindre företagen. D.v.s inte det största företaget!

Men visst, låtsas som om du inte jobbar för konkurrenten.

Tycker det är väldigt konstigt att ni har bevis för något ingen av oss har gjort.


D.v.s. falska personuppgifter med kriminellt uppsåt.


Tänker inte berätta allting som jag kan och tänker använda. Men vi får se min vän!


Sen tycker jag det finns tid och plats för allting.

En konkurrent som förser sina egna medlemmar med falsk information bör inte försöka lyfta fram "sanningen", sanning är något konkurrenten är väldigt dåliga på.

Sen förstår jag att det är "Svensk Lag" som man ska följa eftersom att jag bor här. Något speciellt som ni syftar på?
Förresten, så har jag kvar det tjusiga mailet konkurrenten skickade mig med falska uppgifter.

Så de/ni om någon borde inte tala om detta!

Sen tycker jag det är väldigt omoget att smutskasta mig och min sajt. Jag är 18 år, vad är din ursäkt?
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat