Visa ett inlägg
Oläst 2017-09-01, 20:08 #11
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Viking Visa inlägg
WN har fått en layout som gjort det enklare att använda. Mycket mer tror jag inte går att göra ärligt talat. Innehållet skapas av användarna.
Man kan sammanfatta och strukturera det bra innehåll som är skapat genom alla år. Lite som ett arkiv. Det vore bra för WN har massor av relevant trafik som hamnar fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Viking Visa inlägg
Jag tror dock det kan ha varit för lite gjort över många år, och det är därför det lider nu och kommer kanske inte klara sig.
Fick du välja mellan mina kommersiella projekt likt tv.nu, hus.se, test.se, noje,se, copenhagen.com, stockholm.com osv osv ... eller förvalta 2 letters .com på kinamarknaden hade du säker lagt din tid där också. Jag gillade WN just för att jag gjorde degen på annat håll så till och med "webmasters/moderatorer" ansåg jag var värd deras dyrbara tid.

Skulle det bli så att nån som var intresserad av webhotell och domäner skulle vilja skriva på WN likt Breakit vore det kul. Pengar finns i branscherna så timlönen skulle nog blir fin. Men att krysta fram innehåll är inte bra.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat