Visa ett inlägg
Oläst 2012-03-22, 08:09 #9
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
Jag menade inte att Johan Ripås inte hade med programmet att göra utan att programmet var bredare. Via Nikke Lindqvist m fl har man kunna följa en del av arbetet men jag tror säkert att kvällens program visar nya intressanta saker/vinklingar.

Den del man talat mindre om i förväg är när någon "stjäl" ens namn och använder den för att sprida negativ information, i programmet exemplifierat av Tina Ax vars fd sambo köpte .se-domänen med hennes namn. Även om man inte separerar kan man ju råka ut för någon som vill hämnas och jag tror att detta kommer att bli än vanligare på nätet. Kanske också en större risk än att man får någon med "Googlestyngd" emot sig.

Hur som, jag tror att alla inslagen blir intressanta och popcornen ska vara klara till kl 20 i kväll!

Precis, jag har sett Nikke nämna "kaninkokning" d.vs det sambon hennes gör, flera gånger nu, men inte sett något reellt case, såg igår när Nikke fikk upp Johan Ripås domänen på #1, att han nu skulle fokusera på just Tina Ax som du säger. Blir enormt spännande!


Några som har erfarenhet av att hantera "kaninkokningar"?
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat