Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-10, 11:06 #24
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av MDios Visa inlägg
Varför lägga dig i saker du inte har någon som helst koll på? Så länge du kör tävlingar i appar så är det inget som bryter emot facebooksanvändarvillkor! Det kanske du också kan läsa dig till om du är så duktig?

Jag bryter då alltså som sagt ej emot facebooks användarvillkor.
"Falska likes", det vill säga bland annat sådana som köpts, är som framgår ovan INTE tillåtet enligt Facebooks användarvillkor. Det är sådana ni erbjuder. Även om det hade varit tillåtet så hade det varit en precis lika oseriös verksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av MDios Visa inlägg
Tackar för mig! Jag sköter min business och hatare kommer alltid att finnas, så är det, jag driver en verksamhet som genererar en hög heltidsinkomst, sen får du hata hur mycket du vill, för ofta i grund och botten så ligger avundsjuka!
Hehe. Du tror inte det börjar bli lite tjatigt med det där svaret från oseriösa företag? Så fort man kritiserar en verksamhet så är man avundsjuk. Hade det handlat om avundsjuka hade man väl ändå valt att kritisera lite större företag? Har man inget bättre svar än så kan man definitivt fråga sig var företagets expertis ligger.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-10 klockan 11:18
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat