Ämne: Ny tjänst..
Visa ett inlägg
Oläst 2004-02-04, 20:44 #7
Hennkes avatar
Hennke Hennke är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 45
Hennke Hennke är inte uppkopplad
Nykomling
Hennkes avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 45
Har inte satt mig in i frågan men som en objektiv kund skulle jag inte förstå särskilt mycket av den där länken.

Citat:
Call Me! Är en funktion som placeras på Er websida, och som ger kunden möjlighet att skriva in sitt telefonnummer för att bli omedelbart uppringd av Er kundservice. Call Me! ringer först upp kunden som lagt in sitt telefonnummer på websidan, och kopplar sedan ihop denne med Ert kundcenter. Kunden upplever en snabb, kvalitativ och bättre kundservice vilket medför att han/hon enkelt kan handla på impuls även på websidan.
På samma sida (som för övrigt är första-titulerad med "Sökmotoroptimering") hittar jag detta:

Citat:
Fakta om Sökmotoroptimering Över 5.100.000 svenskar kopplade upp sig mot internet under februari 2002.
(Källa: Jupiter MMXI)
NPD Groups undersökning konstaterar att träffar på söktjänster är 3-5 mer effektiva effektivare än banners när det gäller att uppnå försäljning.
Enligt en annan undersökning, presenterad av NPD Group använder 92% av de online-användare som gör inköp via nätet, söktjänsterna för att hitta relevanta webbplatser
Sökmotoroptimering ger fler relevanta besökare till webbplatsen
Om jag som borde känna igen mig åtminstonde någorlunda i ämnet har svårt att se vad det är för tjänst ni vill förmedla så tror jag att en besökare som behöver tjänsten kommer finna det ganska svårt att förstå utan att läsa stora textmassor.

Kort sammanfattat: Det känns som ni försöker sprida dubbla tjänster vilket skapar förvirring över sidan som ska säöja tjänsten.
Hennke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat