Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-04, 17:31 #18
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Binero har i alla fall slutligen svarat på mitt email och åtgärdat domänerna - inklusive speldesigner.se (som jag hänvisade på förra sidan) som är aktiverad nu igen.

En del av deras förklaring/problematiken är det stora antalet domäner jag har registrerat hos Binero och att jag tydligen fortfarande ligger på deras 1.0-plattform. Det ska tydligen vara betydligt säkrare process för 2.0.

Själv har jag ju lite svårt att acceptera att jag inte tidigare blivit flyttad till 2.0 om nu kombinationen av många domäner och att ligga på deras 1.0-plattform är dum. Nåja, hoppas det löser sig och att man slipper problem framöver.

Som någon sa tidigare så bör man ju som sagt själv hålla ett öga på sina domäners registreringsperioder och liknande. Men kommer man över ett visst antal så kanske man inte alltid lyckas upptäcka dem om man nu inte vill göra annat än bevaka dem.

Hur som helst så tyder det här inte minst på att det finns ett bra utrymme för tjänster som bevakar domännamn. Binero borde kanske köpa in sig i Domainz?
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat