Visa ett inlägg
Oläst 2015-01-16, 01:46 #178
rhdf rhdf är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 359
rhdf rhdf är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 359
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
IRM syfte är väl mest att skapa uppmärksamhet och pressa upp priset på auktionen, skulle jag gissa.
Dock så fick de snurr på sin insamling först när 2 okända budgivare redan snurrat upp budet till ca 140k, någon av dem gick alltså in och lade ett högt bud 00:24 14/1 som den andre sen satt och försökte buda över. IRM har alltså inte budat en spänn än och saknar i skrivande stund ungefär 68k för att ens kunna matcha ledande bud

sen är det ju lite spännande med notera följande
http://www.idg.se/2.1085/1.604708/do...i-sjon?mv=pass

Citat:
Henrik Johansson på "Inte rasist men" har under kampanjens gång blivit medveten om vilka regler som gäller för domännamn och att det finns en risk att det kan bli en tvist med Sverigedemokraterna om domänen om hans kampanj skulle vinna aktionen.

– Utan att säga för mycket kan jag säga att vi har en plan för det här. Om det blir ett problem så tror jag att det blir ett smutsigt problem för Sverigedemokraterna, säger han.
Skulle vara intressant att veta vad han menar med "smutsigt" vad skall IRM göra? Kalla SD för rasister? Gräva fram smuts om enskilda företrädare? Det är ju liksom det de gör hela tiden

Senast redigerad av rhdf den 2015-01-16 klockan 01:55
rhdf är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat