Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-24, 12:43 #57
Vain Vain är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 10
Vain Vain är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 10
svensktinternet
Du har försått vad det här handlar om. Men sådan kritik har vi möjlighet att förbättra bytbyt.se och det är jag/vi mycket tacksamma för.

Vi har för tillfället en diskusion gällande om/hur vi ska förändra gränssnittet. Det vi ofta hör är att sidan känns rörig så det är väl troligt att vi kommer förenkla layouten något.

Vad gäller datumet för annonserna har vi nyligen tagit bort detta från sidan. Den största anledningen till detta är att vi tyckte det var onödig information eftersom en vara faktiskt kan vara till salu trots att den lagts ut för en månad sedan. Det kan förhoppningsvis också bidra till att våra annonsörer tar bort sina redan sålda varor. Vi har ännu inte gjort någon utvärdering men kommer att ta ställning till om vi ska fortsätta med eller utan datum när vi testat det ordentligt.

Vad gäller gratisannonsering är jag inte lika övertygad om att det är ett bra koncept. Själv är jag väldigt passiv mot gratis-tjänster då det för mig ofta känns oseriöst. Det kan dock vara ett sätt att få upp annonsvolymen på kort sikt, frågan är om de annonsörer som lagt in annonser gratis återkommer om man sedan börjar ta betalt.

Som jag sa, du har förstått det här med konstruktiv kritik och det tackar jag dig för. Vill också tacka dig för erbjudandet med loggan och hör kanske av mig till dig om det i ett senare skede.

Jag tror det är det enda seriösa inlägget jag sett på WF i den här tråden vilket är tragiskt när det borde finnas mycket kompetens och kreativitet i detta forum.

Tack!
Vain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat