Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-07, 19:37 #29
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Allt beror på hur man väljer att se det. Vänsterextremisterna har en förmåga att ta till kopiösa mängder våld i mycket stora folksamlingar. De har inga problem att vara 100 personer och kasta gatsten på poliserna, hundarna och hästarna som försöker hålla isär dem och 10 harmlösa SVP:are.

De har heller inga problem att ge sig på släktingar till SD-politiker och inte ens FP-politiker låter de vara. Kolla in vårens Uppdrag Granskning om du inte såg avsnitten. Se både högersidan och vänstersidan och kolla sedan upp reaktionerna mot UG-redaktionen efter de båda. Det första avsnittet som handlade om högersidan fick inga särskilda reaktioner men när vänstersidan sändes så det blev total kalabalik mot UG-redaktionen. Janne Josefsson blev kallad både det ena från både journalistkolleger och andra på vänsterkanten. Vänsterextremisterna anser helt enkelt att de gör rätt och har rätt i att ta till vilket våld som än krävs för att stoppa 10 harmlösa SVP:are.
Jo jag såg UG och det var inga nyheter för mig så du behöver inte övertyga mig om att det finns våldsbenägna och obehagligt antidemokratiska vänsterpersoner. Det jag vill påpeka är att det finns högerextrema som inte är så mycket bättre, för att uttrycka det snällt.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat