Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-07, 19:21 #26
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Öh, på vilket sätt skulle det vara antidemokratiskt att välja umgänge? Är det antidemokratiskt att inte vilja vara vän med mördare och våldtäktsmän också? Väx upp.
Jag syftade på detta citat från dig:

Folk får gärna rösta på vad de vill så länge de röstar och så länge det inte är SD (eller något parti ännu längre ut på den bruna kanten).


Du uttrycker odemokratiska åsikter vilka jag tycker är helt felaktiga. Jag har bataljat med två personer på vänsterkanten till om exakt detta idag på Facebook. Tre stycken på den vänstra delen av blockpolitiken och inte en enda gång har jag stött på någon på högerkanten som vill hindra vänsterkanten att utrycka sina åsikter. De finns säkert, men jag har inte stött på dem i alla fall. Varken på Facebook eller Flashback.

Jag vinner varje gång för demokrati och åsiktsfrihet går alltid före dem som vill inskränka i folks mänskliga rättigheter att tro på vad de vill.

Gå du och rösta på vad du vill. Det är din mänskliga rättighet. Om jag röstar V, M, FI, SD eller Kalle Anka-partiet ska du ärligt talat ge blanka fan i.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat