Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-27, 21:28 #15
Nords avatar
Nord Nord är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 17
Nord Nord är inte uppkopplad
Nykomling
Nords avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 17
Generellt skulle jag säga att sånahär tjänster är otroligt bra om man inte vill anlita en advokat som man kan ringa då och då. DET om något kostar pengar. (tro mig, jag har gjort det för många gånger).

Gällande just Hewal så har jag en kund som använder dessa och han är vad jag begriper mycket nöjd. Vet dock inget om dem själv så kan inte uttala mig vidare.

Gratisgenerationens tips om att gå med i Företagarna och utnyttja andra medlemmars kunskaper är såklart värdefullt, men det är ändå viss skillnad på att ha en ekonom/bokförare ett telefonsamtal bort när något problem dyker upp, än att behöva vänta på nästa "nätverksträff" med 20 andra Almi-försörjda förmågor från den lokala orten.

Vidare bör man nog visa viss skepsis mot "bloggbävning" av den typ som Hewal råkat ut för. Det verkar ju vara någon icke läskunnig som skrivit under ett avtal och sen blivit sur för att han får fakturor och bestämt sig för att hämnas i bloggen. Man skulle kunna skriva samma saker om Canal+/Telias avtal men då skulle nog ingen lyssna...
Nord är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat