Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-17, 13:01 #22
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Citat:
Originally posted by xpat@Feb 17 2008, 13:42
Jag förstår att det kan låta snårigt (snurrigt?). Men, Payder AB säljer inte SEO-tjänster, vi är inte en SEO-konsult. Jag utför uppdrag om någon frågar mej och jag svarar ibland på konsultförfrågningar i forum etc.
Vår verksamhet är en helt annan och egentligen inte inriktad på konsulting.

Min kollega hadde ingenting med e-mind att göra, han har aldrig suttit med i styrelsen och han visste absolut ingenting om e-mind innan han träffade mej. I dagsläget är det han och jag som äger och driver Payder AB.

Jag satt som styrelsesupleant i e-mind och var som sagt inte direkt involverad i deras arbete.

E-mind hade 4 personer anställda när de gick i konkurs, förutom VDn.
2 tekniker, en webbdesigner och 1 säljare. Jag var inte en av dem, tidigare hade man ytterligare 2 säljare anställda.
Vad ska ni göra då *flin*?

Okej jag ska inte mosa, jag kände redan till "P´s" involvering i Payder, men samtidigt så sitter alltså fd VD i E-mind AB i Payder ABs styrelse - hmm jo det blir lite snurrigt.

Lite märkligt det du skriver om E-Minds anställda - Det är inget jag ifrågasätter men det jag fick fram var:
Antal anställda: 0 anställda

Hoppas jag att ni lyckas med vad ni företar er med, men som Marknadsbanken skrev - det ses nog som positivt om ni uppdaterar mer än sidfoten på sidan om ni avser annan iriktning än den som står där.. för annars kan det ju lätt uppfattas som.. vad var det Leon skrev tidigare i tråden..hmm just ja: falsk marknadsföring
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat