Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-05, 09:52 #28
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Är det bara jag som får känslan av att det här gäller någon typ av personligt vendetta och att det egentligen inte handlar om en oseriös säljare?

Redrum har inte gjort ett enda inlägg, trots att han reggade sig 2004. Sju år senare blir det helt plötsligt flera inlägg i följd, som alla handlar om hur dåligt ett visst företag är. Företaget i sin tur reggades hos bolagsverket 2011.

Jag försöker inte baktala redrum eller försvara Relevansa. Men jag tycker att alla som läser den här typen av trådar bör förhålla sig ganska kritiska till innehållet.
Håller med dig i principsaken men nu verkar det ju vara flera som råkat ut för samma sak. Dessutom kvarstår faktum att det ger ett mycket oseriöst intryck att vara anonym i en företagspresentation, i synnerhet i en bransch där många oseriösa fortfarande verkar. Då bör man inta försvarsställning direkt. Det är ju inte särskilt svårt att göra en koll på Allabolag.se så vad är egentligen poängen med att inte gå ut med denna information direkt?

Kanske vill man undvika att skylta med den tidigare kopplingen till Hittaföretag.se? De har ju fått ganska trevliga omdömen:

http://egenfirma.se/forum/viewtopic.php?t=2211
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-10-05 klockan 10:59
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat