Visa ett inlägg
Oläst 2018-12-04, 02:22 #14
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Börja titta på dom 50-100 som lyckades och inte dom 50 000 som tänkte fel och förlorade tid och pengar under internets födelse. Jag hade valt nån offline grej idag inom mat eller hälsa. Kanske främst organic.

Mitt bästa tips är att vara noga med vilka du tar råd av. Granska och var kritisk. Dom flesta snackar bara skit!

Tänk på vad vad Henry Ford en gång sa, det gjorde jag när jag skapade det som senare blev tv.nu. Jag hade tillgång till Microsoft FrontPage 98 och CGI programmering av Niklas Frykholm 1998 då . Så det är att fylla ett behov och tajming som alltid. Man behöver alltså inte ens kunna programmera eller bygga hemsidor.

Jag var inspirerar av den ende kungen för mej Hans Djärv på d2mac.com. Ett geni i mina ögon!

Hans körde innehållet pang på på indexsidan även om det var modemtider och splash-sidor som var praxis. Inga krusiduller, när sidan var laddad kunde man jämföra. Det faktum ihop med en kategori killer domän gjorde Hans till min idol och metoden till min.

“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.”

Så kontentan är inga krusiduller och trovärdighet och lyssna inte på dom som bara tror dom lyckats.

Ja jag går igång lite på det här Det snart enda som kan få mej att vakna. Är det bara valfri kommersiell grej så surfa in på Tradedoubler. Där finns alla branscher med pengar i, men dom är tillika överetablerade.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat