Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-22, 02:56 #85
Maxjohan Maxjohan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 171
Maxjohan Maxjohan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 171
Seriöst danielos, jag vill inte dissa dig men en gnutta verklighet är att Google inte bryr sig om dig och många andra för att du är långt ifrån de summor som krävs för att bli betraktad som en Elefant is googles verksamhet.

Dessutom så tycker jag väl att 10 varningar bör räcka. Google är inte ute efter att leka i sandlådan utan det är ett $miljardföretag som får sina intäkter från annonser. De är beroende av att det går bra för annonsörerna och reglerna följs, det är ganska logiskt.

Tycker väl att de flesta som använder sig av endast adsense för det mesta vill ha "ALLTING" i utbyte mot "Ingenting".

Vad jag menar med det är att, många slänger upp några hemsidor och sedan går på den enklaste lösningen för att tjäna pengar på sidorna. Allt de har i huvudet är att tjäna pengar på sidorna och inte erbjuda bra kvalitets innehåll och tjänster. Alltså så bryr det sig inte så mycket om vilken typ av trafik de sänder till annonsörerna inom adsense programmet. Så jag håller inte riktigt med mephisto ovan, när han säger att det inte är rimligt att stänga av en adsense användare för att de sänder skit trafik.

Det är ju någon på andra sidan som betalar för din skit trafik med ad-words.

Så om du hade tänkt i genom alternativen före så kanske det här hade kunnat förebyggas. Tillexempel att gå med bara % baserade provisioner.

Det ger också ofta mer att gå med % om du vet vad du gör genom att attrahera kvalitets trafik.

Det kan löna sig i längen
Maxjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat