Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-16, 00:41 #8
Webbkonsulternas avatar
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling
Webbkonsulternas avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
Vill inte strö salt i såren men denna trådskapare ringde i dag till oss och pratade med 2 av mina kollegor och var allmänt otrevlig.... När han rinde in så satte vi han på hold och kollade upp det han sa och var borta ca 2 minuter. Vi kom fram till att han året innan hade fått en faktura krediterad trots att han inte hade sagt upp domänen. Så vi tänkte snällt bara avsluta / kreditera denna faktura också så skulle allt vara ut världen... så vi plockade upp samtalet igen och sa att vi kunde kreditera fakturan han hade fått bara han skickade in en uppsägning så att det inte skulle bli samma problem nästa år. Då sätter han igång och skriker och gormar som jag fattade det och vägrar skicka in en uppsägning och säger samtidigt att han inte har varigt kund tidigare heller. Vi har loggar på motsatsen och även avier från banken under flera års tid där han har betalt fakturorna i tid..... Man blir så trött på folk bara som inte kan behärska sig vad ville han igentligen?? Hur ska vi veta att han inte vill ha kvar domännamnen som han har haft via oss? En litet meddelande att han inte vill ha namnen är väl inte förmycket begärt?

Sitter och funderar på om jag ska attacha bokföringen här för att visa att han ljuger men orka not!! Ps glömde att säga att innan vi hade pratat klart med honom så slängde han på telefonen rakt i örat på kollegan..
Webbkonsulterna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat