 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
|
Visst ska jag ge det några timmar, tom några veckor innan jag kommer med ett slutligt omdöme. Det var inte min mening att döma någon, däremot har JX diskuterats flitigt här och ja, jag förväntar mig att saker och ting fungerar när jag är kund hos ett företag.
Angående ditt citat ovan så stämmer det till i början, men att det skulle ökas för samtliga kunder eftersom många hade efterfrågat det. En timme eller så, så skulle det fungera. Jag hade accepterat om man sagt nej eller sagt att det skulle kosta några kronor, det var trevligt att de istället ökade det, jag gillar det bemötandet.
Men att säga att det kom annan mellan är en undanflykt, och sådana är jag inte intresserad av. Självklart är det också möjligt att glömma ändra texten på webbmailinloggningen, men det sänder intrycket rejält.
Nu under kvällen/natten har jag fått flera svar på mitt supportmail, men en hel arbetsdags väntan är lite overkill. Eller så har jag missuppfattat JX positionering på marknaden.
|